DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> تا کجای زندگی باید زدلتنگی نوشت!


شهرشیشه ایی

تا کجای زندگی باید زدلتنگی نوشت!
تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت،
تا به کی با ضربه های دردباید رام شد،
یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد،
بهر دیدار”محبت”تا به کی در انتظار؟؟
!آری ….”
عشق”تنها سهم مرغ عشق نیست،
می توان عاشق شد و گنجشک زیست.....

♫ ღღ بــازم بــارون زده نم نم ღღ

شبا مستم ز بوی تو..خیالم پر ز روی تو

خرامونم از خیال خود..گذر کردم ز کوی تو

بازم بارون زده نم نم..دارم عاشق میشم کم کم

بذار دستاتو تو دستام ..عزیز هر دم..عزیز هر دم..

گناه من..تویی جادو..نگاه من..تویی هر سو..

مرو از خواب من ..تویی صیاد..منم آهو..

شب تنهایی زارو..کسی هرگز نبود یارو..

خراب یاد تو بودم..تو بردی از نگات ما رو..

بازم بارون زده نم نم..دارم عاشق میشم کم کم

بذار دستاتو تو دستام ..عزیز هر دم..عزیز هر دم..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 / 1 / 1391برچسب:,| ساعت 9:38 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ